Sunday, October 6, 2013

Tape mani and Saran wrap

Sziasztok!

Biztos olvastátok már, vagy hallottatok róla (de azért én is leírom nehogy véletlenül lemaradjon róla valaki :), hogy az Árkádban Nailland üzlet nyílik okt. 10.-én, aminek nagyon de nagyon örülök és szinte biztos hogy még aznap meg is fogom látogatni!





És akkor ami a témát illeti. Mostanában kedvem támadt az ilyen kis ragasztós-díszítő csíkokkal készült mintákhoz, ami ha már készen van jól néz ki, de elkészíteni egy örökkévalóság (aki próbált már felragasztani ilyet az tudja).




Végül is nem bántam meg, hogy megcsináltam, mert nagyon tetszik a végeredmény ennek ellenére biztos vagyok benne, hogy soha többé nem csinálok ilyet még egyszer!


Most jöjjön a másik kéz. Mivel a bal kézzel nem vagyok annyira ügyes ezért oda más 'mintát' kellett kitalálni és hát mi lehetne egyszerűbb, mint a Saran wrap technika. Ezt a fajta módszert még úgysem próbáltam ezelőtt, pedig nagyon tettszett.

És íme a végkifejlet:

(Így képen látva meg nem mondanám róla, hogy Saran wrap technikával készült, ennek talán egyik oka lehet a sokszínű alap.)

Amiket használtam:
  • Sally Hansen - '160 Shell We Dance' (alaplakknak)
  • Aden Cosmetics - 'No.65  Forbidden Fruit'
  • Essence - '146 that's what i mint!'
  • Essence colour&go (régi) - '51  Mellow yellow'
  • Kallos - '248' (orange)
  • Kallos - '263" (purple)
  • Crystal Nails One Move Acrylic Colors - '02' (black)
  • Essence nail art special effect - 'hello holo'
  • Catrice Quick dry and high shine top coat







No comments:

Post a Comment