Wednesday, October 30, 2013

Black cats & Bats aka Halloween Nails

 Holnap Halloween, úgyhogy még pont időben vagyok :) Ez az "ünnep" elég megosztó, sokan szeretik és sokan nem kedvelik, mivel nem magyar. Én személy szerint szeretem, igaz nem csinálok nagy felhajtást körülötte, csak a körmeimet "öltöztetem fel" erre az alkalomra.
 Idén igyekeztem nem annyira gyerekes mintákat készíteni, mint tavaly (ez félig sikerült is), de nem tudtam ellenállni egy cuki cicának :D








Amiket használtam:

  • Lovely Nail hardener for weak nails
  • Essie - 'Lady Like'
  • Essence nude glam - '07 ice, ice baby!'
  • Astor - '101 Pure Lilac'
  • Crystal Nails One Move Acrylic Colors - '01 és 02'
  • Essence colour&go (régi) - '55 let's get lost'
  • Essence colour&go (régi) - '51 mellow yellow'
  • Seche Vite Dry Fast Top Coat

No comments:

Post a Comment