Thursday, September 12, 2013

Ombre (slightly different)


A képek még az osztálykiránduláson készültek múlt hét ilyenkor (vagyis csütörtökön :) bejártuk fél Budapestet és még hajókázni is elmentünk, én meg nem tudtam ellenállni a szép háttereknek (főképp hogy nem mászom meg minden nap a Gellérthegyet...).




És még csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy egyszerűnek látszik ez a minta, de (nekem) iszonyatosan sok időbe telt elkészíteni (főleg az egyenes vonalak miatt).




Amiket használtam:
  • Sally Hansen - '160 Shell We Dance'  (alaplakknak)
  • Avon nailwear pro+  - 'golden vision'
  • Orly - 'Halo'
  • Essence colour & go (régi) - 'make it golden'
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - '470 Snow Motion!'
  • Aden Cosmetics - 'No.95  Flashy punch'
  • Crystal Nails Fine Acrylic Colors (arany csillámos akrilfesték a vonalakhoz)
  • Catrice Quick dry and high shine top coat


 


(A színátmenetet a Catrice és az Aden lakkokból kevertem ki.)

No comments:

Post a Comment