Tuesday, November 6, 2012

Nail Stuff Haul October 2012

Úgy döntöttem bevezetem ezt a havi rendszerességű posztot, amelyben összegyűjtöm, hogy mire költöttem a pénzem az adott hónapban. (Így majd szembesülök vele, hogy menny pénzt költök havonta XD egyébként igyekszek spórolni csak hát mindig van valami szép és különleges a boltok polcain... ) És ha minden jól  megy szombaton megyek Beauty Forumra :)
Októberben viszonylag sok mindent vettem, sőt most szembesülök vele, hogy milyen hosszú is volt ez a hónap.
Még a Glamour napokon vettem egy Lovely Moulin Rouge 13-as számú lakkot és egy ecsetkészletet. Utána a pontos sorrendre már nem emlékszem de vásároltam még két darab Claire's lakkot '714' és egy csillámosat (nincs rajta név), és a Müllerben egy Essence Wild Craft körömlakkot, amit inkább a neve miatt vettem meg sem mint a színe miatt (imádom a Pretty Little Liars sorozatot, ami Rosewood-ban játszódik).
Utoljára hagytam a Körmösnapon vásároltakat, mivel az előző posztban már leírtam az akkor vásároltakat.
És most jöjjenek képekben:
Ruby
Turquoise