Monday, November 5, 2012

Fall Nails look

Kb. egy hete vasárnap voltam a Crystal Nails Körmösnapon és nagyon jó volt (mondjuk más körmösnapon nem is voltam még, ezért viszonyítási alapom nincs). Vettem 2 akrilfestéket (egy feketét és egy fehéret), 2 Crystal Drops színezőcseppet (ezeket még nem tudom, hogy mire fogom felhasználni),1 körömreszelőt, valamint egy ananász illatú körömágybőr olajat (legszívesebben megkóstolnám :D) és egy ragasztót. Ma pedig megint elmentem a Belgrád rakpartra és 8db akril festékkel távoztam.

About a week ago I was in the Crystal Nails Körmösnap (Nailday/Manicuristday) and it was very good. I learned some new thing and I bought 2 Acrylic Colors, 2 Crystal Drops (Ruby, Turquoise), a nail file, a nail glue and a pineapple fragranced cuticle oil (it’s soo yummy). And today I went to the Belgrád rakpart and I bought 8 new acrylic paint.



És végül jöjjön az eredeti téma. Az őszi szünet vége felé megalkotta életem első őszi manikűrjét, ami kivételesen elég jól sikerült szerintem, és kipróbáltam a Körmösnapon vásárolt fekete akrilt is. A lakkokat szivaccsal vittem fel a körömre. Néhány képen láthatjátok, hogy eléggé buborékos lett, mivel éppen új fedőlakkot keresek, ezért egy régebbi Essence fedőlakkot használtam.

 And now finally the nail art. In the end of the fall break I do this mani and I think it well done, except the bubbles :/ (I used an older topcoat). I applied the polishes with a sponge.

 És akkor a képek:







Left hand

Without strass
I used:
  • Lovely 'Nail hardener for weak nails' basecoat
  • Kallos - '248' (orange part)
  • Claire's cosmetics - '714' (orange part)
  • S-he - '393' (orange part)
  • Rimmel I 'heart' lasting finish - '021' (pink part)
  • Kallos - '263' (purple part)
  • Essence multi dimension XXXL shine - ' 76 Cool and the Gang' (purple part)
  • Essence colour&go (old style) - '74 sure azure' (purple part)
  • Rose Nail - '21' (purple part)
  • Avon ColorTrend - 'Romantic' (purple part)
  • Crystal Nails Fine Acrylic Colors (gold) (gold part)
  • Lovely Art Liner (gold) (gold part)
  • Flormar Supersine Miracle colors - 'U22' (gold part)
  • Essence colour&go - '67 make it golden' (gold part)
  • Crystal Nails One Move Acrylic Colors - '02'
  • Essence allround talent nail perfector top coat (the bubbling)
  • Some rhinestone