Thursday, November 15, 2012

Beauty Forumon jártam...

Végül sikerült meghívókat szerezni a hétvégén megrendezett Beauty Forumra, úgyhogy szombaton el is látogattunk rá a nagynénémmel. 11 óra körül érkeztünk meg a rendezvényre, de már akkor rengetegen voltak, ahhoz képest, hogy munkanap volt. Először körbejártunk minden standot, nézelődtünk, majd kb fél 2-kor kezdődött a vásárolgatós kör. Igazából nem vettem sok mindent, de ezt most inkább csak képekben mutatom meg. Az Orly lakk mellé adtak egy ajándék lakkot is, aminek nagyon örültem, csak kicsit kevés volt a választék (mármint az ajándék lakkoknak a választéka volt kicsi). A Moyra standjánál is sokat nézelődtem, nagyon sokkféle szín volt, de valahogy egyik sem volt az igazi.
És "megismertem" egy új márkát, a Pearl-t. Amikor megyek a WestEnd felé, mindig láttam az egyik boltjukat a villamosról, de mire hazaértem, folyton elfelejtettem, hogy megakartam nézni, hogy milyen is a márka, a kiállításon meg mikor megláttam a nevét, olyan érzésem volt, mintha valahol már láttam volna. Aztán mikor este hazaértem, rákerestem a márkára és akkor esett le, hol is láttam.

A bejáratnál mindenki kapott a kezére ilyen kis pecsétet:)







One Move ferde ecset