Friday, March 15, 2013

That's what I mint! with extra

Az elmúlt hetekben elég sok blogon lehetett már találkozni az essence 'That's what I mint!' lakkjával, és a mostani poszt főszerepe is az övé. Összehasonlítási alapom más menta lakkokkal sajnos nincs - mivel inkább a rózsaszín lakkokat részesítem előnyben -, de nekem nagyon tetszik a színe és elgondolkodtam más hasonló szín vásárlásán is (az essie 'mint candy apple'-t néztem ki :)).

Felkenés után az apró kis mikrocsillámok szinte teljesen eltűnnek, de ha nagyon közelről nézzük, természetes fénynél, akkor valami felfedezhető (lehet csak én képzelem oda XD ).
A tartóssága nálam 1 hét, mi átlag szintűnek mondható az essence lakkoknál.


És most jöjjön egy kép a másik kezemről is, mivel nemtudtam eldönteni hogy a körmeim hogyan mutatnának jobban, csillámokkal vagy azok nélkül, ezért ide a menta lakk fölé még jött egy réteg essence 'make it golden' is (elég furcsa megfogalmazás lett, azért remélem értitek a lényeget :) 

A gyűrűsujjam a tornaóra áldozata lett :/

No comments:

Post a Comment