Thursday, March 7, 2013

Haul Február 2013

Már javában tavasz van, vagyis március, úgyhogy ideje összegezni, hogy mi(ke)t is vettem.
Ebben a hónapban csak az Essence egyik új lakkját, a That's what I mint!-et vásároltam meg, úgylátszik engem is magával ragadott a menta láz :)

A fényben lehet látni az apró csillámokat

 Emellett persze volt egy nagyobb kiadásom is, ami nem más mint egy új fényképezőgép. Egy ideje (pontosabban kb egy éve) már tervben volt, hogy kellene egy új fényképező, mert a réginek az akkumulátora 10 perc használat után felmondta a szolgálatot, még úgy is ha előtte egy napig töltőn volt (egyébként 5 éves a régi gép).
A választásom egy Samsung ST66-os fényképezőgépre esett, eredetileg rózsaszínt szerettem volna, de az nem volt készleten, úgyhogy ez jött velem és abszolút nem bántam meg.
A használatát még szoknom kell, habár nem sokkal tér el az előzőtől (Samsung L700)
Imádom a színét *.*