Wednesday, May 9, 2012

Essie 'Lady Like'

Már majdnem két éve álmodozom egy Essie körömlakkért. Külföldi blogokon rengetegszer látni ezt a márkát és nekem is nagyon megtetszett a hatalmas színválaszték meg minden, de úgy tudtam hogy Magyarországon nem forgalmazzák. Később kis keresgélés után a neten aztán találtam egy üzletet pár hónapja, és tegnap végre volt alkalmam ellátogatni oda és megvettem életem első Essie lakkját, ami a 'Lady Like' nevet viseli. A színe nehezen meghatározható, én pasztell szürkés-lilának mondanám, de a gyártó szerint elegáns lágy mályva, mindenesetre nagyon különleges szín. Jó néhány darab megtetszett, csak sajnos kissé drágák, ezért csak egyet hoztam el.( Azért a kissé távoli jövőben még tervezek venni neki néhány testvért XD )
A lakkról még nem nagyon  tudok bővebb információt adni, mert még csak a lábkörmömre kentem fel kíváncsiságból :P de ott egyszerűen tökéletes! Gyorsan száradt és egy réteg bőven elég volt.(remélem a kezemen is elég lesz)