Thursday, May 17, 2012

Crystal Nails

Ma nagy nehezen (tényleg nehezen, majdnem eltévedtem XD ) sikerült eljutnom az Elite Cosmetix nevű üzletbe. Eredetileg Color Club-os fedőlakkot szerettem volna, de az üzletbe nem tudtak pontos időt mondani hogy mikor lesz kapható, úgyhogy más márka után kellett nézzek... Essence-t nem akartam, mert most is ilyent használok és az elején jól működött, aztán eltelt fél év és most valami borzalmas!, teljesen használhatatlan. A többi drogériás márkát meg vagy túl drágának találtam vagy túl silánynak. Aztán eszembe jutott, hogy a manikűrös -akihez szoktam néha járni- Crystal Nails körömlakkokat használ, és mivel kibírta a körömlakk a két hetet, gondoltam veszek magamnak is egyet.
Iskola után elmentem a József körúti boltba és az első meglepetés a bejáratnál ért, ugyanis az volt kiírva, hogy a kisvásárlóknak 20%-kal többe kerülnek a dolgok, mivel erről nem olvastam az interneten eléggé meglepődtem, de úgy voltam vele, hogy egyszer kibírom. A boltban nagyon kedvesek és segítőkészek voltak az eladók, és nagyon kilehetnek képezve, mert amikor mondtam, hogy fedőlakkot szeretnék rögtön felsorolt egy tucatot, meg hogy melyik mire való. Végül egy HIGH SHINE fedőlakkra esett a választásom. Emellett még magammal hoztam egy mustárszínű, arany csillámokkal teli akril festéket és két narancsfa (orange stick) pálcikát.

Van benne 3 golyó, amit az eladó mondott, hogy mire jó, csak mire hazaértem kiment a fejemből :/ 


A leírás szerint magas fényű fedőlakk, ami felélénkíti a színeket(erre kíváncsi leszek)
 Ez életem első akril festéke, ezért már nagyon várom, hogy végre kipróbálhassam :)