Sunday, February 2, 2014

Baroque Style

Sziasztok!

Mára egy barokk stílusú manikűrrel készültem, aminek a jelenlegi kedvenc lakkom a China Glaze 'Don't make me wine' az alapja. A minta nem saját ötlet, hanem interneten láttam nemrég egy képet, amin hasonló volt a minta, csak az matrica volt, de annyira megtetszett, hogy gondoltam megcsinálom szabad kézzel lesz amilyen lesz alapon. Maga a China Glaze lakk eléggé tükrös hatású, ezt úgy értem, hogy nehéz úgy fényképezni hogy ne látszódjon a fényképezőgép, ezért az első kép kicsit sötét lett, de valósághű színű, a második képen pedig a minta látszik jobban a szín teljesen más.



Nem valósághű szín
Amiket használtam:
  • Lovely Nail hardener for weak nails
  • China Glaze - 'Don't make me wine'
  • Flormar Supershine - 'U22'
  • Seche Vite Dry Fast Top Coat  



No comments:

Post a Comment