Monday, August 5, 2013

Vintage Princess

 Sziasztok!

Ma egy rózsás manikűrrel készültem nektek (vagyis már napok óta tervezem ezt a posztot, de ez a meleg felborította a terveimet).

Már nagyon régóta szerettem volna ilyen mintát készíteni, de eddig mindig volt valami amit még jobban szerettem volna. Ez a legegyszerűbb ábrázolása a rózsának, szinte 0 kézügyességet igényel és mégis nagyon jól tud kinézni :)






Ezen a képen látszik, ami általában nem, hogy a hüvelykujjamon szoktam először kipróbálni a dolgokat, hogy milyen lenne, ha...  Választanom kellett a csillám és a levelek között, és ahogy láthattátok a csillám győzött (mi más?!) :)


U.i.: A Lovely körömerősítője helyett (amit több mint 2 évig használtam és bevált), most a Sally Hansen egyik lakkját kezdtem el használni erre a célra (elvileg ez is erősíti a körmöket és 3- vagy 4 free).

Amiket használtam:
  • Sally Hansen - '160 Shell We Dance'  (alaplakknak)
  • Essence Ready For Boarding - 'exits on your right'
  • Essence Colour&Go (régi) - 'make it golden'
  • 2M Beauty Acryl festék - '208' és '263'
  • Catrice Quick dry and high shine top coat
U.i.2: Remélem tetszik a blog új külseje :)

No comments:

Post a Comment