Thursday, December 20, 2012

Jingle Bells Nails


Merry Christmas to all my readers!


Először is Boldog Karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak, ez az utolsó poszt az ünnep előtt, ugyanis szombat reggel vidékre utazok. De előtte még megmutatom nektek az idei karácsonyi mintát :) Mivel tavaly a zöld szín uralta a manikűrt, mostanság meg sokszor használtam piros és burgundy lakkokat, ezért más színnel kellett megoldani a dolgot. Az tudtam, hogy arany színt mindenképp szeretnék bele, utána kezdtem el google-ben keresni képeket, mikor megláttam ezt a csodálatos mintát a múlt héten tudtam, hogy nekem ez kell karácsonyra, és így ki is tudtam próbálni az egyik (igazából kettőt csak az aranyat keverőszínként) új Avon lakkot, ami egy káprázatosan szép kék tónusú pink lakk.


Mivel nem vagyok profi ezért először egy fekete alapot rajzoltam minden körmömre, utána ezeket az alapokat töltöttem ki a különböző színekkel.




I used:
  • Lovely 'Nail hardener for weak nails' basecoat
  • Avon - 'Pink Creme'
  • Orly - 'Glitz'
  • Avon - 'Golden Vision'
  • Crystal Nails - One Move Acrylic Colors
  • 2M Beauty - Acryl festékek
  • Pearl topcoat

No comments:

Post a Comment