Thursday, June 7, 2012

Newspaper mani

Ma sok szenvedés árán készítettem a jobb kezemre is valami kis mintát. Nem egészen ilyennek terveztem, de ez lett :/ Azt hittem, hogy egyszerűbb lesz ez az újságos technika, de másfél órán keresztül bénáztam vele(mondjuk az idő fele betudható annak, hogy bal kézzel nem vagyok a legügyesebb XD )! Először úgy gondoltam, hogy az alkohollal van a gond, úgyhogy szilvapálinkával is próbálkoztam, aztán azzal sem ment, végül (1,5 öra múlva) megnéztem egy videót, amiben a lány fedőlakkot is tesz a körmeire, még mielőtt a betűk rákerülnének, szóval 'ennél rosszabb már nem lehet' alapon kipróbáltam. És láss csodát működött!
És egy új dolog!: mivel vannak külföldi látogatói is a blognak, ezért megpróbálkozok valamit angolul is írni. Az az igazság, hogy angolból soha életemben nem voltam valami jó XD

I try to write in English too from now! I'm not very good of English , but I try.
Today I made this for my right hand with my left hand (which is not so skillful XD )

Jobb kezem (nem túl sűrűn látni a blogon)/ My right hand:

I hope you enjoyed you.